Kategorie sklepu


Artykuły

Wybierz dział

jak kupić na raty
Dane kontaktowe
P.H.S. PILARMET Kymco części akcesoria sklep online
tel.: (83) 3412058
tel. kom.: 0605312573
Doradztwo mobilne
mail.: kymcosklep1@o2.pl
GaduGadu: 15754161 15754161
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się

Nowe wzory malowania Super 8 2T

Nowe wzory malowania Super 8 2T

Super 8 to nowoczesny sportowy skuter KYMCO. Młodszy brat słynnego Super 9 charakteryzuje się całkowicie odmienną konstrukcją zarówno budowy jak i technologii. W modelu tym zamontowano nowoczesną jednostkę 2T chłodzoną powietrzem o pojemności 50ccm. Agresywnym wyglądem i wymiarami kół o średnicy 14" Super 8 przypomina motocykl o zacięciu iście sportowym, a podwójny układ dzielonych reflektorów z przodu potęguje te uczucie. Dla poprawy widoczności, a tym samym bezpieczeństwa jazdy kierunkowskazy zamontowano wysoko w przedniej osłonie kierownicy. Nad bezpieczeństwem czynnym czuwa hamulec hydrauliczny z przodu wyposażony w tzw. szarpaną, wentylowaną tarczę o dużej średnicy oraz hamulec mechaniczny z tyłu. Standardowo w Super 8 oferowana jest duża przyciemniona owiewka sportowa, która w znacznym stopniu poprawia komfort podróżowania. Tylny bagażnik jest aluminiowy, pozwala on na zamontowanie odczepianego kufra wysokiej jakości. Najnowsze malowanie to kolory biało-czerwony oraz czarny.

 [Radosław M.]


więcej »
Odmłodzona wersja Agility 50 z silnikiem 2T

Odmłodzona wersja Agility 50 z silnikiem 2T

Agility FR 50 2T to odmłodzona odmiana najpopularniejszego modelu KYMCOAgility FR 50 2T w przeciwieństwie do klasycznego protoplasty został wyposażony w dynamiczną jednostkę 2-suwową. To ta sama jednostka napędowa jak w modelu Agility RS 50 2T. Posiada aż 5 KM mocy i moment obrotowy 4.9 Nm przy 6.000 obr./min. Cechuje się umiarkowanym zużyciem paliwa na poziomie 3.5 L na każde 100 km. Skuter ten posiada zmodyfikowaną kierownicę, która jest teraz znacznie wyżej osadzona, dzięki temu poprawił się znacznie komfort podróżowania tym modelem. Zmodyfikowany jest również przedni układ hamulcowy, jest teraz taki sam jak w modelach City. Wprowadzono również nową kolorystykę. Model ten dostępny jest w kolorze białym, srebrnym i czarnym.

[Radosław M.]


więcej »
Nowy drapieżnik, czyli Maxxer 400

Nowy drapieżnik, czyli Maxxer 400

Maxxer 400 to nowość 2009". Quad ten stanowi doskonałe połączenie sportowego wyglądu oraz użyteczności pojazdu przeprawowego, gdyż jako jeden z niewielu w tej klasie pojemności posiada napęd na 4 koła oraz niezależne zawieszenie tylne. Silnik został zapożyczony z MXU 400, zaś dyferencjały z Arctic Cat'a. Szeroki zderzak oraz aluminiowe felgi w połączeniu z ostro profilowanymi błotnikami dają niepowtarzalną stylizację. W standardzie Maxxer 400 ma osłony rąk, które chronią przed gałęziami.


więcej »
Sport Stream S 2T - sportowe Vitality

Sport Stream S 2T - sportowe Vitality

Sport Stream S 2T to tegoroczna wersja wyścigowa modelu Vitality. Skuter ten cechuje się ponadczasową kolorystyką, która oprócz sportowego wyglądu dodaje sporo elegancji. Śnieżnobiały lakier powoduje duże wyróżnienie na drodze. Lakierowane na czerwono alufelgi i boczna szachownica odrazu rzutuje z jakim skuterem mamy do czynienia. Sport Stream S został wyposażony w jednostkę napędową z modelu Super 9s AC, czyli chłodzonego powietrzem. Charakteryzuje się ona dużą kulturą pracy i mocą. Świetnie nadaje się również do tuningu.

[Radosław M.]

Na sportowo, czyli nowy Agility RS

Na sportowo, czyli nowy Agility RS

Agility RS to nowa sportowa wersja bardzo popularnego modelu Kymco. Zasadniczym zmianom uległa cała sylwetka pojazdu, dzięki czemu skuter zyskał zdecydowanie sportowy charakter. Dodatni wpływ na sportową sylwetkę mają takie detale, jak: szersze lusterka wsteczne, agresywnie stylizowany aluminiowy bagażnik i przedni reflektor wyposażony w dwie żarówki halogenowe oraz tylny zintegrowany z kierunkowskazami. Również zegary są teraz większe, bardziej czytelne i posiadają nowoczesną geometryczną formę. Wyposażone są w ciekłokrystaliczny zegarek. Ciekawostką w tym modelu jest zastosowanie hamulca parkingowego, który jest załączany na tylne koło. Agility RS 50 jest napędzany dobrze znanym mocnym silnikiem czterosuwowym opartym na japońskiej technologii. Model ten dostępny jest w czterech kolorach: czarnym, czerwonym, żółtym oraz białym.

 


więcej »
Kymco Agility City 50

Kymco Agility City 50

Kymco Agility City 50 to mniejszy pojemnościowo brat City 125. Tak jak i większy model i ten wyróżnia się takimi samymi atutami. Posiada duże szesnasto calowe koła, które w znaczny sposób poprawiają tłumienie i komfort jazdy na wyboistych i nierównych drogach. Szeroka kierownica ułatwia manewrowanie tym modelem, a szersze lusterka poprawiają znakomicie widoczność do tyłu.

[Radosław M.]


więcej »
KYMCO PEOPLE S 250i

KYMCO PEOPLE S 250i

Model People S 250 doczekał się nowej jednostki napędowej o pojemności 251ccm z wtryskiem elektronicznym o mocy 21KM. Nowy motor posiada moment obrotowy o wartości 21.1Nm już przy 6.740 obr./min. Silnik ten jest dobrze chłodzony cieczą przez dużą chłodnicę, która dysponuje ogromnym wlotem powietrza, wyróżniającym serię People S 250i AFI. Oprócz nowej jednostki przeprowadzono kilka istotnych zmian w tym modelu.


więcej »
Jak skuter retro to Sento

Jak skuter retro to Sento

KYMCO Sento to nieduży skuter z klasyczną linią nadwozia charakteryzujący się niezwykłą poręcznością i zwinnością na drodze. Inspiracją konstruktorów do zaprojektowania Sento był model Scoopy marki Honda z 2001 roku. Retrowy design to pierwsze co wrzuca się w oczy patrząc na ten model. Uwagę też przykuwa atrakcyjny dwukolorowy lakier oraz liczne chromowane elementy, takie jak obwódki świateł, tylny bagażnik, lusterka i ciekawie ukształtowana kierownica, która nadaje jeszcze większej elegancji. Duży analogowy wyświetlacz zaprojektowany specjalnie dla tego modelu jest bardzo czytelny. Praktyczna jest też chropowata płaska podłoga, która skutecznie chroni przed ślizganiem się stóp kierującego. Sento to również bardzo nowoczesny pojazd, który posiada w swojej ofercie dwa ekonomiczne silniki czterosuwowe o poj. 50 i 100 cc [euro 3]. W standardzie znajduje się wielofunkcyjna stacyjka {5 in 1} otwierająca m.in. schowek na kask pod kanapą i wlew paliwa. Dla zatroskanych właścicieli o swój pojazd Kymco przygotowało specjalny system zabezpieczeń, tzw. "code lock security system" oparty na trzy cyfrowym kodzie PIN, który uniemożliwia uruchomienie skutera przez osoby niepowołane. Kymco Sento na wymagającym rynku włoskim już jest oferowany i został bardzo dobrze tam przyjęty. Model ten jest bardziej kierowany do damskiej i młodzieżowej klientali, ale chętnych na piękny skuter retro jest znacznie więcej, tak samo jak na Mini. We Włoszech Sento 50 kosztuje 1.895 euro. W Polsce narazie jest nieoferowany.

[Radosław M.]


więcej »
Zupełnie nowy UXV 500

Zupełnie nowy UXV 500

Model UXV 500 to nowa klasa w ofercie Kymco z nowej grupy pojazdów UTV, czyli Utility Terrain Vehicle (co oznacza: pojazd terenowo-użytkowy). Z zewnątrz UXV 500 wygląda jak pomniejszony pick-up, ale w terenie potrafi o wiele więcej. Najnowszy model oprócz pojazdu użytkowego i terenowego oferuje duże możliwości w celach rekreacyjnych. Do wspólnego podróżowania służą dwa wygodne fotele typu "side by side" , które wyposażone zostały w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Nad bezpieczeństwem podróżnych czuwa ogromny pałąk bezpieczństwa, który tworzy jedną całość z ramą pojazdu. Wyświetlacz LCD z danymi o stanie pojazdu i trybie włączonego biegu został umieszczony na środku. Na ilość schowków też nie należy narzekać. Oprócz schowka głównego i przed pasażerem posiada też schowki pod fotelami. Dzięki napędowi 4x4 UXV 500 świetnie radzi sobie w trudnych warunkach terenowych i pogodowych. Nie ma problemów z jakimikolwiek stromymi podjazdami, zboczami, urwiskami czy wzniesieniami [zdolność pokonywania wzniesien to 25*]. Świetna przyczepność na terenowych oponach o średnicy 12 cali i szeroki rozstaw kół powoduje, że UXV jest stabilny. Główną cechą nowego modelu jest skrzynia ładunkowa za fotelami, która umożliwa załadowanie przedmiotów o masie do 200kg z możliwością wywrotki. Do tego istnieje możliwość podłączenia przyczepy z hamulcem. Silnik w jaki wyposażony jest UXV to znana jednostka napędowa z MXU 500 o pojemności 498ccm i mocy 36KM. Motor ten bardzo dobrze radzi sobie z tym pojazdem, którego masa własna wynosi ponad pół tony, a dopuszczalna masa całkowita aż 910kg. Prędkość maksymalna jaką osiąga UXV to 72km/h. Kymco UXV 500 to pojazd nadający się do jazdy nie tylko do pracy, ale również do podróżowania z przygodą, w której można zapomnieć o tankowaniu paliwa, gdyż zbiornik mieści aż 32 litry czystej benzyny.

[Radosław Mirytiuk]


więcej »
Nowy Kymco Agility City

Nowy Kymco Agility City

Agility City to kolejna odmiana najpopularniejszego modelu KYMCO. Jak sama nazwa wskazuje City to skuter typowo miejski, ale przy takich gabarytch kół można pojechać znacznie dalej, niż tylko do miasta. Odmiana tego modelu to całkiem nowa konstrukcja. Nawet przedni reflektor przypominający klasyczne Agility jest inny. Główną cechą nowego City są duże szesnasto calowe koła oraz szeroka kierownica uzbrojona w seryjną czarną owiewkę. Całkowicie nowe nadwozie ma bardzo dużo ciekawych rozwiązań. Już na pierwszy rzut oka widzimy dużą stopniowaną kanapę, która jest specjalnie wyprofilowana tak, aby móc wygodnie podróżować. Za siedzeniem mamy ogromny bagażnik z uchwytami po obydwu stronach. Pod kierownicą obok tradycyjnego haczyka na torbę z zakupami znajdziemy zamykany na kluczyk schowek, w którym w środku mamy 12-voltowe gniazdko. Najnowszy skuter będzie dostępny z trzema jednostkami napędowymi: 50, 125 i 150ccm. Wszystkie układy to bardzo oszczędne silniki czterosuwowe. Najmniejsza 50-ka będzie miała 4.0KM (zabl.). Dwa ostatnie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 3.

[Radosław M.]


więcej »
Kymco Nexxon 50

Kymco Nexxon 50

Nexxon to nowość w ofercie Kymco na rok 2008. Model ten pojawi sie w sprzedaży w Polsce już na początku przyszłego roku, a już teraz z powodzeniem sprzedaje się na rynku czeskim i niemieckim. Nexxon swoim wyglądem przypomina trochę model People S, ale prawie wszystkie rozwiązania techniczne zostały przejęte z modelu Activ, tak jak dobrze sprawdzony cichy i ekonomiczny czterosuwowy silnik pomrukujący na biegu jałowym i czterobiegowa półautomatyczna skrzynia biegów. Najnowszy model z rodziny Kymco ma piękny wygląd. Elegancji dodają aluminiowe 17-calowe koła i boczne wloty powietrza w stylu retro. Nexxon ma bardzo solidny układ hamulcowy wyposażony w tarczę hamulcową o średnicy 220mm z przodu i z tyłu z zaciskami 2-tłoczkowymi. Firma popracowała również nad wygospodarowaniem schowka na kask pod kanapą oraz łatwiejszym dostępem do akumulatora. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest wskaźnik poziomu paliwa, który ma skalę informującą o stanie paliwa w czasie rezerwy. Przydatne są również kontrolki informujące, który bieg jest włączony aktualnie (z lampką luzu N) oraz kontrolka oleju. Nexxon wyposażony został z tyłu w regulowane podwójne amortyzatory. Najnowszy model Kymco posiada atuty i zalety lepsze niż jakikolwiek konkurent w tej klasie. Dostępny będzie w trzech kolorach: czerwonym, niebieskim i grafitowym. Przewidywana cena to 4.200zł brutto.

[Radosław Mirytiuk]

Największa premiera roku 2008 - KYMCO MyRoad 700i

Największa premiera roku 2008 - KYMCO MyRoad 700i

MyRoad 700i to największy skuter jaki zamierza produkoweać KYMCO. Będzie to większy brat popularnego i bardzo cenionego modelu Xciting 500i. Kymco MyRoad 700i wyglądem trochę przypomina XC, jednak wygląd jego nadwozia posiada bardziej agresywne linie, a przedni reflektor jest bardzo rozbudowany. Świadczy to o bardzo dobrej optyce w jaką wyposażony będzie MyRoad. Z tyłu zostosowano system diodowy LED. Największą nowinką techniczną w jaką wyposażony jest MyRoad 700i to dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 700ccm i mocy 55KM z wtryskiem elektronicznym, który posiada cztery zawory na cylinder (8 valve). Seryjne wyposażenie będzie bardzo bogate. Oprócz systemów ABS i CBS [Twin Shaft] KYMCO wyposaży swój flagowy model w elektronicznie regulowane zawieszenie [w trybach comfort+sport] oraz kluczyk "keyless go" i immobilizer. Więcej informacji na temat nowego maxi skutera będzie można uzyskać na wystawie EICMA w Mediolanie.

[Radosław M.]

Sportowa edycja KYMCO Bet & Win 50RR Sport

Sportowa edycja KYMCO Bet & Win 50RR Sport

Bet & Win 50RR Sport to skuter bardzo wyróżniający się swoją sportową kolorystyką. Od wersji standardowej różni się nie tylko czarno-białym lakierem z czerwonymi akcentami stylistycznymi, ale i kilkoma istotnymi szczegółami. Model ten otrzymał przedni hamulec tarczowy SDB z czerwonymi zaciskami z modelu Super 9s, lakierowane w kolorze czarnym alufelgi 12" i lakierowany na czerwono tylny bagażnik. Oprócz tego zamontowano elegancką dwukolorową kanapę w ciemnej tonacji. Dodatkowo górna część przednich owiewek wykonana została imitacją carbonu. Bez zmian pozostał mocny silnik chłodzony cieczą o pojemności skokowej 49.4 ccm, który jest również montowany w sportowym Super 9s. Bet & Win 50RR Sport jest doskonałą ofertą w gronie sportowych skuterów, ponieważ niewiele modeli ma tak mocne sportowe aspiracje jak on. W dodatku za bardzo atrakcyjną cenę. RR Sport będzie dostępny w Polsce na początku marca 2007 roku za cenę 7.300 zł brutto.

[Radosław M.]

Super 8 - nowa odmiana pojemnościowa 125

Super 8 - nowa odmiana pojemnościowa 125

Zapowiadana już wcześniej nowa odmiana pojemnościowa Super 8 trafiła już w tym roku do sprzedaży w niektórych krajach. Model 125 ccm wyróżnia się nowoczesnym silnikiem czterosuwowym, spełniającym normę emisji spalin Euro 3, chłodzonym powietrzem o pojemności skokowej 124.6 ccm. Tak jak wersja 50ccm i ten model posiada bardzo wytrzymałe zawieszenie oparte z tyłu na dwóch amortyzatorach regulowanych i aluminiowych kołach o średnicy 14". Również i układ hamulcowy pozostał ten sam z tarczą wentylowaną z przodu typu "vawe" . Warto również wspomnieć o wyśmienitych dzielonych przednich reflektorach wyposażonych w swiatła halogenowe. Kymco Super 8 to jeden z nielicznych skuterów wyróżniający się wysokim komfortem podróżowania i wspaniałą stabilnością podczas pokonywania ostrych zakrętów.

[Radosław M.]


więcej »
Niezależny MXU 400 4x4

Niezależny MXU 400 4x4

Kymco przedstawiło całkowicie nowy ATV klasy średniej MXU 400 z niezależnym zawieszeniem z przodu i z tyłu. Dzięki takiemu rozwiązaniu quad jest bardzo komfortowy i dobrze trzyma się nawierzchni nawet przy ostrej jeździe, a zachowanie w zakrętach jest neutralne nawet wtedy, gdy przednie koło odrywa się od ziemii. Nowy MXU 400 można łatwo opanować również podczas szybkiej jazdy po dołach lub kamieniach. Taką dobrą stabilność w trakcie jazdy dopełnia też nisko położony środek ciężkości, uzyskany m.in. dzięki nowemu siedzeniu, które jest głębiej osadzone niż w innych ATV. W najnowszym modelu zastosowano permanentny napęd 4x4 elektrycznie strerowany oraz zupełnie nowy silnik o pojemnośći 367ccm chłodzony powietrzem i olejem. Nowy motor ma moc 27KM, którą przenosi stopniowo i równomiernie na drogę i bez problemu uzyskuje prędkość 85km/h. Nowy jest też układ hamulcowy wyposażony w cztery wentylowane tarcze hamulcowe, który powoduje szybkie i całkowite zatrzymanie pojazdu. Nowe MXU 400 na początku będą oferowane w trzech kolorach: niebieskim, czerwonym, czarnym i zielonym. Na rynki światowe pierwsze egzemplarze mają trafić w drugiej połowie 2008 roku w cenie ok. 6.500 euro. W Polsce model ten ma kosztować 23.900zł.

[Radosław M.]


więcej »
Facelifting Agility 50 & 125

Facelifting Agility 50 & 125

I już jest !!! Taki mały retusz, a tak dużo poprawił. Nowa wersja KYMCO Agility posiada teraz szerszy przód, a dokładnie szerszą przednią owiewkę na nogi. Przeniesiono również kierunkowskazy z góry i wbudowano w tą osłonę. Są one zdecydowanie większe i bardziej widoczne niż w modelu poprzednim. Reszta pozostała bez zmian, czyli bardzo udany tył, niezawodny czterosuwowy silnik i wyśmienite zawieszenie. Nowy przód Agility wygląda teraz zdecydowanie lepiej, gdyż boczne kierunkowskazy idealnie współgrają z agresywnie zaprojekowanym przednim reflektorem. W dodatku cena nowej wersji pozostała bez zmian i już jest dostępna na rynku. Facelifting przeszła też wersja 125, która oprócz tego posiada silnik z normą emisji spalin Euro 3.

[Radosław M.]

Nowy lakier na Super 9 AD 2007

Nowy lakier na Super 9 AD 2007

Jest to czwarty kolor, który zamyka pełną gamę kolorystyczną jaka jest dostępna na całym świecie. Dla przypomnienia Super 9 jest dostępny w kolorach: czarno-czerwonym, pomarańczowo-srebrnym, srebrno-czarnym [matt] i teraz żółto-niebieskim. W tym kolorze Super 9 wygląda wręcz oszałamiająco. Nowy kolor będzie dostępny pod koniec marca tego roku.

[R.M.]

KYMCO New Dink 200i AFI (Euro 3)

KYMCO New Dink 200i AFI (Euro 3)

Dink to bardzo znaczący model w ofercie Kymco, cieszący się bardzo dużą popularnością powiązaną z dużym zadowoleniem użytkowników i ogromną liczbą sprzedanych wersji. Topowy model Dink 200i AFI od wersji 125 różni się głównie jednostką napędową. W konstrukcji typu high-tech zamontowano najnowszy silnik chłodzony cieczą z wtryskiem elektronicznym o pojemności skokowej 174.5 cc uzyskujący moc 15.5KM przy 8000 obr./min. oraz wysoki moment obrotowy 14.7Nm przy 6500 obr./min. Silnik ten spełnia najsurowsze wymagania emisji spalin, a mianowicie normę Euro 3. Zupełnie nowy design nadwozia z ostrymi liniami w stylu "modern elegance" pokazuje ponadczasową stylistykę tego skutera. Przy projektowaniu nowej wersji konstruktorzy położyli nacisk na bezpieczeństwo i wysoką jakość materiałów oraz ergonomię. Wygodna pozycja kierowcy z kanapą rozmiaru king-size i intuicyjne rozmieszczenie przełączników z wyświetlaczem LCD i analogowym obrotomierzem to cechy, które charakteryzują nowy model. Bogate wyposażenie seryjne takie jak przednia szyba, wielofunkcyjna stacyjka (5 w 1), oparcie pasażera i duży kufer pod kanapą oraz pięciostopniowa regulacja tylnego zawieszenia wyróżnia go w gronie konkurencji. Nowa wersja pojawi się już w kwietniu br. Wraz z wprowadzeniem nowego modelu w Polsce Dink 200i AFI będzie dostępny w dwóch kolorach metalicznych: grafitowym i srebrnym.

[Radosław M.]


więcej »
Super 8 - nowy sportowy skuter KYMCO

Super 8 - nowy sportowy skuter KYMCO

Super 8 to kolejny sportowy skuter KymcoMłodszy brat słynnego Super 9 charakteryzuje się całkowicie odmienną konstrukcją zarówno budowy jak i technologii. W modelu tym zamontowano nowoczesne jednostki czterosuwowe chłodzone powietrzem o pojemności 50 lub 125 ccm (Euro 3). Agresywnym wyglądem i wymiarami kół o średnicy 14" Super 8 przypomina motocykl o zacięciu iście sportowym, a podwójny układ dzielonych reflektorów z przodu potęguje te uczucie. Dla poprawy widoczności, a tym samym bezpieczeństwa jazdy kierunkowskazy zamontowano wysoko w przedniej osłonie kierownicy. Nad bezpieczeństwem czynnym czuwa hamulec hydrauliczny z przodu wyposażony w tzw. szarpaną, wentylowaną tarczę o dużej średnicy oraz hamulec mechaniczny z tyłu. Standardowo w Super 8 będzie oferowana duża przyciemniona owiewka sportowa, która w znacznym stopniu poprawia komfort podróżowania. Na początku w ofercie będzie dostępny jeden kolor niebiesko-żółty oraz jedna wersja pojemnościowa 50 ccm. Nowy Super 8 na rynek trafi prawdopodobnie w połowie kwietnia 2007 roku.

[Radosław M.]


więcej »
Nowy Kymco Dink 125

Nowy Kymco Dink 125

Dink to bardzo znaczący model w ofercie Kymco, cieszący się bardzo dużą popularnością powiązaną z dużym zadowoleniem użytkowników i ogromną liczbą sprzedanych wersji. Nowy Dink 125 bez wątpienia będzie wiódł tą tradycję, gdyż wykonany jest w najnowocześniejszych standardach projektowania skuterów tego typu. Zupełnie nowy design nadwozia z ostrymi liniami w stylu "modern elegance" pokazuje ponadczasową stylistykę tego skutera. W konstrukcji typu high-tech z nową sztywniejszą ramą odporną na skręcanie zamontowano silnik chłodzony cieczą o pjemności skokowej 124.6 cc uzyskujący moc 11.5KM i moment 9.8Nm przy 6000 obr./min. Przy projektowaniu nowej wersji konstruktorzy położyli nacisk na bezpieczeństwo i wysoką jakość materiałów oraz ergonomię.  Wygodna pozycja kierowcy z kanapą rozmiaru king-size i intuicyjne rozmieszczenie przełączników z wyświetlaczem LCD i analogowym obrotomierzem to cechy, które charakteryzują nowy model. Bogate wyposażenie seryjne takie jak przednia szyba, wielofunkcyjna stacyjka (5 w 1), oparcie pasażera i duży kufer pod kanapą oraz pięciostopniowa regulacja tylnego zawieszenia wyróżnia go w gronie konkurencji. Wraz z wprowadzeniem nowego modelu pojawiło się siedem nowych metalicznych kolorów nadwozia.

[Radosław M.]


więcej »
Kymco People S 250

Kymco People S 250

Koncern KYMCO rozpoczął produkcję skuterów z rodziny People S od wersji o pojemności 50cc. Modele te są dostępne w Europie zarówno z silnikiem czterosuwowym jak i dwusuwowym. Następnie przyszedł czas na wersje o pojemnościach 125 i 200cc, a teraz na największy model 250cc. Pod piękną karoserią People S 250 kryje wzorcową technikę. Wyposażony w silnik chłodzony cieczą z układem wyrównoważającym ACT o pojemności skokowej 249.1cc i mocy 19.6KM uzyskuje wysoki moment obrotowy 20Nm przy 5500 obr./min. Podwójne tarcze hamulcowe z przodu o średnicy 220mm z kombinowanym układem hamowania CBS pozwalają na szybkie zatrzymanie tego maxiskutera. Dodatkowo jazdę uprzyjemnia przednia szyba zintegrowana z przezroczystym reflektorem, który dzięki zamocowaniu tak wysoko i ruchomo, wyjątkowo dobrze rozświetla drogę w nocy. Wyróżnikiem serii skuterów People S jest tylny reflektor wykonany ultranowocześnie w technologii LED, w którym konstruktorzy umieścili logo firmy. Pod kanapą umieszczono duży schowek z miejscem na kask oraz gniazdko 12V do ładowania tel. kom. lub podłączenia zestawu navi GPS. Seryjnie wyposażony jest w 16" pięcioramienne aluminiowe felgi i regulowane tylne amortyzatory. Kymco People S 250 jest dużym i komfortowym skuterem przeznaczonym dla klientów, którzy cenią sobie nie tylko parametry techniczne, ale również wyjątkowy styl.

[Radosław M.]

Skok na cztery łapy

Skok na cztery łapy

Model MXU 500 4x4 jest największym quadem oferowanym przez koncern KYMCO. Ten multifunkcjonalny czterokołowiec został wyposażony w chłodzony cieczą silnik o pojemności skokowej 499cc charakteryzujący się wysokim momentem obrotowym. Posiada najnowszy napęd 4x4, który pozwala za pomocą jednego przycisku zmieniać przeniesienie napędu na tył (2WD) lub cztery koła (4WD). Do tego dochodzi wielofunkcyjna skrzynia przełożeniowa zaopatrzona w przełożenia terenowe, a układ hamulcowy ma w standardzie system CBS. Wszystkie informacje dotyczące pojazdu widoczne są na dużym ciekłokrystalicznym wyświetlaczu LCD. KYMCO MXU 500 oprócz wersji standardowej oferowany jest w wersji Luxury, która posiada aluminiowe felgi.

[Radosław M.]


więcej »
Kymco Agility 2006

Kymco Agility 2006

Kymco Agility 50 z silnikiem czterosuwowym otrzymał teraz większą kanapę dla dwóch osób oraz oryginalny tylny chlapacz, który jest bardzo przydatny w deszczowe dni. Dostępny od zaraz w 3 kolorach: srebrnym, czerwonym rubinie, niebieskim.

   Zapraszamy!!!

Nowa edycja Kymco Super 9

Nowa edycja Kymco Super 9

Nowa edycja Kymco Super 9 wygląda teraz jakby żywcem zjechała z toru wyścigowego. Takie wrażenie potęgują wyścigowo wyglądające boczki tego sportowca z szachownicą na lakierze. Z nową edycją pojawia się również nowy kolor. Obok czerwono-czarnego i czarnego matta dostępny jest atrakcyjny lakier pomarańczowo-srebrny. Super 9 Racing Edition w tym kolorze wygląda bardzo ekstrawagancko.

[Radosław M.]